1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2639920

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Madicken: Ja absolut, Edfeldt är värd att satsa på så sett. Billig peng och gör inte bort sig alls. Spännande hur som hur backsidan blir till nästa säsong. 🙂

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
{469}: Emil Melander gjorde ett bra jobb igår. Han verkar ha helt rätt inställning också utifrån STs intervju. Här kan vi ha något.

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Spelar inte så stor roll egentligen detta med domarnivån för vår del. Det bästa vi kan få ut av våra PP:n är ändå att spela av 2 minuter utan att släppa in några mål. Sedan brukar vi dessutom lyckas döda våra BP:n med bravur. Så jag har mer eller mindre slutat att reta mig på hur kassa domarna är. Dock stör jag mig alltjämt på patetiska spelare i motståndarlaget. Idag var det Enroth (tramset vid 0-1), Brome (pausintervjun angående JJ:s räddning) och han som kastade sig så att Lundin blev utvisad (vilket alltså var betydelselöst). Lika patetisk var hemmapubliken. Vår egen publik däremot: Höll igång hela matchen mot MoDo i torsdags och visade idag prov på hur ett bortafölje ska uppträda. Högsta betyg! Lär väl komma en backlash framledes, men ikväll kan man bara njuta med de 5 senaste matcherna i åtanke.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer