Annaaa: Ja, för fan. Det hade kunnat bli mäktigt om alla tog i för kung och fosterland. Kör en repris här.
(Melodi Bobby Brown)
Hej där, här är Västra Stå Nu ska vi sjunga tills vi blir blå Vi sjunger högst, vi sjunger bäst Vi sjunger för laget som vi älskar mest
Alla här, har en Timrå-själ Att laget är bäst, vet vi alla väl Vi hjälper till, och vi startar festen VI ger vårt allt och sen fixar ni resten
Oh vi är snyggast, vi är bäst Så är det bara, fuck the rest Timrå IK är laget för oss Och för det där guldet ska vi alla slåss (SM-guld, SM-guld, SM-guld, SM-guld)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...