Bra match idag också vi skulle haft chansen om inte L NILSSON filmat till sig en utvisning som inte blev av men en slashing momentet innan upptäckte domarkåreren..problemetb L Nilsson
Bee: "ja, HV tog ju in +15 i målskillnad på Nolaskogs idag också."
IKO gör väl allt för att få arenan fullsatt med 1400 personer nästa år om dom håller sig kvar. Då möter dom väl hellre Modo i ett kval. Klirr i kassan med Smålandsderby!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer