Sant att det är domarteamet som ska ha mest skit. Efter granskningen borde man ha kommit fram till att det inte var någon utvisning. Där avgjordes matchen.
DJ Hemp: Ja, domarna säger att det inte var en slagrörelse men det vart en slashing, där vill man ju inte att sista ordet ska vara sagt, en förklaring vore rimlig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sant att det är domarteamet som ska ha mest skit. Efter granskningen borde man ha kommit fram till att det inte var någon utvisning. Där avgjordes matchen.