Villervalla: ja befolkningsmässigt har jag svårt att se att vi skulle ha sämre förutsättningar än t ex Brynäs, för att inte tala om Leksand och Modo. Eller ska vi börja tjata om att arenan måste flytta till Sundsvall city? Gifflarna hade ju ganska bleka publiksiffror när de var i allsvenskan och bättre och centralare läge går väl inte att hitta i nån svensk stad. Jag tror vi måste mätta magen efter munnen och bygga upp en stark ekonomi m h a TV-avtalsmiljonerna
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer