OlliJanne: "Brynäs, för att inte tala om Leksand och Modo."
Säga vad man vill, men det blir inte riktigt görbart att jämföra sig med de tre mest folkkära lagen i hockeysverige.
Samtliga som kommer från en by utan lag håller ju på någon av dessa, framförallt förr i tiden. Vi har ju dock lyckats plocka lite supportrar i Härnösand samt några i Jämtland så det går sakta att ändra på.
Tror att Timrå skulle tjäna på ett bygdenslag-upplägg som AIK har. De roffar åt sig en massa gamla "Luleåområden" med hjälp av det upplägget.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Brynäs, för att inte tala om Leksand och Modo."
Säga vad man vill, men det blir inte riktigt görbart att jämföra sig med de tre mest folkkära lagen i hockeysverige.
Samtliga som kommer från en by utan lag håller ju på någon av dessa, framförallt förr i tiden. Vi har ju dock lyckats plocka lite supportrar i Härnösand samt några i Jämtland så det går sakta att ändra på.
Tror att Timrå skulle tjäna på ett bygdenslag-upplägg som AIK har. De roffar åt sig en massa gamla "Luleåområden" med hjälp av det upplägget.