Kulltorp: Nej det är sant, klart de går att ersätta. Det som gnager i mig är ju att de var fyndnivå på dem. Inte lätt att ersätta dem med samma kvalitet för samma peng.
Nu hade de troligtvis kostat mer att behålla än nuvarande kontrakt, men då hade vi åtminstone vetat vad vi fick.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu hade de troligtvis kostat mer att behålla än nuvarande kontrakt, men då hade vi åtminstone vetat vad vi fick.