Det är något brutalt fel i/med laget när alla underpresterar, inte bara i den här matchen. Vi anses ju ha ett av ligans bästa forwardsuppsättningar och gör sjukt lite mål med bäste poänggörare på 18:e plats i P-ligan och JD som borde kunna dominera ändå på 20:e. Vad fan är det?
Går ju bara komma till slutsatsen att det är ett tränar/coachingproblem i första hand - det kan ju inte bara vara otur när alls är ”ur form” med några lysande enstaka undantag i någon match ibland.
Blir galen på det här - känns som vi sumpar århundradets möjlighet med hemvändargänget
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer