1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615003 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2654924

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
SPOODI: Nä det har vi verkligen inte men han är typ en av de sista vi hade behövt. Igår kan du ju inte räkna, då gjorde väl alla i Modo utom kioskbiträdena poäng. Hela poängen är att vi inte bara ska plocka in vem som helst längre

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
mikenomad: kanske ska börja med att hitta en balans isåfall? Er forwardssida bör kunna vara topp4 i SHL, backsidan om alla är hela är typ knappt topp 8. Målvaktssidan är jävligt oklar toppen finns ju där för vara topp 4 men sjukt ojämna prestationer.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer