{297}: mkt bra analys! Jag tror inte heller att vårat träningsupplägg skulle vara så upplagt att nästan enbart backar hamnar på skadelistan. När andra lag handlar delar så köper de nya och fräscha medan vi fyndar på skroten och hoppas det håller ett tag. Sedan har vi ju lite av snöbollseffekten där skadefrånvaron gör att det sliter på de som spelar och sedan blir det rokad på skadelistan.
Allt detta har nog redan nämts av er andra men kände att jag också behövde skriva av mig i ämnet
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Allt detta har nog redan nämts av er andra men kände att jag också behövde skriva av mig i ämnet