SPOODI: Bernhardt klarar vi oss utan, vi har redan backar som är slarviga i defensiven. Han har ju sämst +/- i hela Modo och hade nog inte haft så mycket bättre statistik hos oss. Han har potential att vara en bra PP-back men vi får inga PP ändå så det spelar ingen roll.
Eller ja det är klart, om man visste på förhand att alla våra backar skulle skada sig så hade det inte varit dumt med Bernhardt in 😂
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Eller ja det är klart, om man visste på förhand att alla våra backar skulle skada sig så hade det inte varit dumt med Bernhardt in 😂