Rip Kirby: helt.rätt...är alltid den som delar ut tacklingen som ska ha det fulla ansvare . Var,när och hur tacklingen utförs.. dessutom var han ju tydligen återfallsförbrytare..
Karlsson74: Heller ingen i timrålaget som står upp för Rindell och manglar wienerbach. Toppas med att coachen lägger skulden på egen spelare. Säger allt om moralen i det här laget denna säsong. Hade nån gjort det där mot Pudas i Skellefteå eller Rattie i LHC så hade minst ett par spelare kastat sig över wienerbach.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer