NDR: klart att det gör jäkligt mycket att inte Dahlen spelar, han gör sina medspelare bättre. Mieho är inte riktigt en sån spelare! Och Lundin utan Dahlen! Spelar Lundin ikväll?
Tom Topp: Angående Dahlen, jag hör vad du säger men håller inte riktigt med. Han har absolut sin spetskomptens mer gör han sina medspelare bättre? Tvek på den överlag, visst han kan trolla till det emellanåt men lika ofta får hans kamrater ta skiten bakåt som han inte gör. 50/50.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer