Zäta75: Jag skrev ju att inte vara så negativ. Sa att Timrå skulle vinna. Nu ser vi framåt och Timrå tar Örebro på Lördag, enkelt. Vi skall vara positiva, SHLS bästa lag. Hade t.ex Färjestad haft så många toppbackar borta hade det varit så synd om dom. Heja Timrå
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag skrev ju att inte vara så negativ. Sa att Timrå skulle vinna. Nu ser vi framåt och Timrå tar Örebro på Lördag, enkelt. Vi skall vara positiva, SHLS bästa lag. Hade t.ex Färjestad haft så många toppbackar borta hade det varit så synd om dom. Heja Timrå