Fantastiskt skön vinst ikväll, den behövdes för psyket, nu kan vi ha en bra fredag!
Några spaningar från matchen dock. - Lundin såg iskall ut, rörde knappt på benen och var en stor faktor till Hv’s 2-2. - Hartmann verkar totalt sakna finess i avsluten, tänk att slipa på den biten sett till alla chanser han får och skapar. - EP, mår han bra? Uddlös och svagare i kroppen än Edfeldt och OJ. Går han och Eronen till samma mentala coach? Tar knappt i. - EA, vilken kille. Han stämplar fan in på jobbet varje dag. Har vunnit mitt hjärta i år, och än mer efter en sån här insats. - Adla Hållander - Kul att se OJ gnugga och ta för sig mer. - Timrå slutar att spela hockey när dom ska försvara en ledning. Förändring tack, det är inte så man försvarar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Några spaningar från matchen dock.
- Lundin såg iskall ut, rörde knappt på benen och var en stor faktor till Hv’s 2-2.
- Hartmann verkar totalt sakna finess i avsluten, tänk att slipa på den biten sett till alla chanser han får och skapar.
- EP, mår han bra? Uddlös och svagare i kroppen än Edfeldt och OJ. Går han och Eronen till samma mentala coach? Tar knappt i.
- EA, vilken kille. Han stämplar fan in på jobbet varje dag. Har vunnit mitt hjärta i år, och än mer efter en sån här insats.
- Adla Hållander
- Kul att se OJ gnugga och ta för sig mer.
- Timrå slutar att spela hockey när dom ska försvara en ledning. Förändring tack, det är inte så man försvarar.
Nu kan vi sova gott!