JonteD: Äh, fortsätt skriv Du. Alltid kul med exotiska inslag, behövs för nyansens skull. Det är ändå mest pudlar o knähundar som skäller, oavsett sida.
puffe: Du kan ju få en lyktstolpe på riktigt bra humör 🥳 dels för att du e trevlig o sen skriver du bra inlägg 👍 jag däremot provar o va rolig o nyanserad o de blir mest bara skräp 🤣🤣🤣 o du gillar ju i stort sett samma musik som jag!!!🇺🇿🇺🇿
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer