Juel brukar bli bättre och bättre efter 2-3 matcher. Nu sätter vi in JJ och han släpper in 1/3 skott. Spikar han igen nu eller blir det en klassisk JJ kväll och Ante vägrar byta keeper?
The great one: Att man kör JJ är väl inte så konstigt mot just Skellefteå då han varit med och tagit poäng båda matcherna mot just Skellefteå. Juel förlorade sin förra mot Skellefteå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer