1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2663926

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
The great one: Jo, men för egen del har jag även sagt att Didde är en av backarna som är rätt omoderna och som vi hade kunnat byta ut.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
{469}: Didde är en Modano back, helt värdelös när det är något annat är storlek och styrka som spelar roll. Jättebra om målet är att hålla sig kvar i SHL och ta poäng lite då och då annars är en Tim Erixon som ligger rätt och ser till att situationer inte uppstår mycket mer värdefull.

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Grymt svårt att förstå hur folk får det här till ett JJ-problem. 1-2-pucken är tagbar men både 0-1 och 3-3 är ju puckar som studsar och far framför målet, det är inte mycket han kan göra åt endera.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer