1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2664655

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Jag hoppas verkligen att vi underskattar Oskarshamn imorgon utan gör arbetet som krävs i denna måstematch så att det lever in i det sista med topp 6 chansen. Jag tror fortfarande att vi har en god chans till topp 6. Vi kan slå alla lag om vi spelar på topp. Här ger vi inte upp i första taget.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: vore ju extremt trist om topp 6 drömmen dör pga underskattning imorgon.
OINK hemma ska bara vara 3 poäng. Allt annat å de kan lika gärna plocka fram golfbagen. I normala fall ska både LIF och LHC torska sina bortamatcher imorgon och vi tar 3 pinnar och täpper till luckan. Sedan blir LHC borta säsongens viktigaste match.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer