Zäta75: vore ju extremt trist om topp 6 drömmen dör pga underskattning imorgon. OINK hemma ska bara vara 3 poäng. Allt annat å de kan lika gärna plocka fram golfbagen. I normala fall ska både LIF och LHC torska sina bortamatcher imorgon och vi tar 3 pinnar och täpper till luckan. Sedan blir LHC borta säsongens viktigaste match.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
OINK hemma ska bara vara 3 poäng. Allt annat å de kan lika gärna plocka fram golfbagen. I normala fall ska både LIF och LHC torska sina bortamatcher imorgon och vi tar 3 pinnar och täpper till luckan. Sedan blir LHC borta säsongens viktigaste match.