Dä dags att börja funder på fusionen S/T Hokky!!! Ny hall i hamnen i Sundsvall mä båten tä öst mä fruntimmer å go drikka.. Nä nu glömm vi den här säsongen å låt Jokkii å Kappan ta tag i att.. Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ny hall i hamnen i Sundsvall mä båten tä öst mä fruntimmer å go drikka..
Nä nu glömm vi den här säsongen å låt Jokkii å Kappan ta tag i att..
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar