Zäta75: så är det .. johansson får man nog anse vara vår 1a keeper. Juel fick nog stå för att Ante precis som spelarna och många supportrar trodde att det skulle bli tre enkla mot seriens absolut sämsta lag...
Det som.känns lite jobbigt just nu och får en att tvivla på att vi kommer att lyckas ta en topp6 .är att samtliga lag vi har kvar att möta,är betydligt bättre än detta Oskarshamn. På alla punkter.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det som.känns lite jobbigt just nu och får en att tvivla på att vi kommer att lyckas ta en topp6 .är att samtliga lag vi har kvar att möta,är betydligt bättre än detta Oskarshamn. På alla punkter.