BlackBay: Jodå, har sett många glada miner vid mål. Många i laget har garanterat höga krav på sig själva och känner att dom inte är där dom vill vara så att fira som om det vore nån festival kanske inte är prio ett, kul men dom vet att det förväntas mer än vad som levereras. Att dom väntar in golfsäsongen är ju bara löjligt skitsnack.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att dom väntar in golfsäsongen är ju bara löjligt skitsnack.