1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2666062

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Zäta75: Vi lär väl få se nån av Dahlén och Pettersson i en 3e kedja nästa säsong. För inte fan separerar man WHL kedjan efter deras succé. Visst, rätt långt bort med ny säsong, men som dom spelar nu är dom givna att fortsätta nästa säsong också. Eftersom Jonte och EP inte funkar ihop så måste man ha dom i varsin. Så då får vi kanske då en ”1a” och två st jämnbra kedjor bakom den.

Wedin - Lander - Hållander
Dahlén - NY - Hartmann
Pettersson - NY - Pääjärvi
Johansson - Andersson - Lundmark.

Efterblivet att sitta och tänka kedjor inför kommande säsong kanske vissa tänker. Men helt seriöst tycker jag det är betydligt mer intressantare än avslutningen på denna.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
{10473}: Minns att jag tog upp frågan om Hållander skulle vinna interna poängligan till slut. Det var några omgångar sedan det diskuterades. Nu leder han den på 33 poäng. Blir inte förvånad om han landar in på 35+ efter säsongen är slut.

Vet att det var många som inte såg Hållander som någon poängspelare. Den diskussionen behöver vi inte ha längre. Nästa säsong tror jag han gör 40+.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer