OlliJanne: Verkar som Ante hör bön: "Anton Lander, Filip Hållander och Anton Wedin är en av ligans hetaste kedjor just nu, men spelar inte tillsammans i power play. Kan det bli aktuellt att sätta ihop dem?
OlliJanne: Jag tycker att han ska ta fram tombolan, slänga in alla namn från 2:a och 3:e linan, snurra ett par varv och se vad utfallet blir. Troligtvis bättre än formationerna igår.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer