Laken: lite som att jämföra torskrygg med oxfilé, Dahlén och Hållander har så olika kvaliteter och stilar. Men absolut, högsta nivån där är nog jämförbar.
Det jag menade primärt är att vi inte kommer kunna värva oss till den spetsen. lex Hirsovitz (eller vad han hette)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det jag menade primärt är att vi inte kommer kunna värva oss till den spetsen. lex Hirsovitz (eller vad han hette)