Nisse på Mon or: En Lövare tröstar sig kanske med att man laddar för slutspel. Sanningen berättar nog något annat. Det känns som att de satsningar som klubben gjort att nå SHL börjar tappa kraft. Hur länge finns förtroende kvar för sportchefen?
Jag står fast vi att Björklövens bästa och kanske enda chans att kliva upp var säsongen 2019-20, "covidsäsongen", när man slog poängrekord och "bara" skulle spela bort Oskarshamn i kvalspelet, som då aldrig blev av.
Nu har det känts en längre tid som att kraften inte riktigt finns där.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer