BaraTikare: Är klart att det kommer märkas om han blir borta när det inte finns någon att ersätta med. Men över 52 omgångar denna säsong har han inte räckt till. Han har stagnerat. Vi behöver nytt blod.
{10473}: 12 poäng förra säsongen och det ser ut att max hamna på samma poängskörd igen. Det räcker inte som 3:e center och om vi skall ta kliv och bli mer producerande som lag. Lundin har inte farten för SHL riktigt tyvärr. Dags att gå vidare, hur mycket man än velat att han skulle ta steget och förmodat är uppskattad i gruppen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer