bar mofftak: Dahlén ska under inga omständigheter stå på isen där. Han blev på något sätt ännu kallare efter att ha gjort mål. Dräller med pass, bommar de solklaraste lägena han möjligen kan serveras, såsar ner tempot med 300% i PP så fort han får pucken.
Ibland får Jonte oförtjänt mycket skit men under andra halvan av matchen idag var han fullständigt oduglig. Där måste Ante ha så mycket fingertoppskänsla att han inte bara fortsätter spela Jonte byte in byte ut.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ibland får Jonte oförtjänt mycket skit men under andra halvan av matchen idag var han fullständigt oduglig. Där måste Ante ha så mycket fingertoppskänsla att han inte bara fortsätter spela Jonte byte in byte ut.