Starostenko: SM finalen/SM-guldet som kunde ha varit
Längtar till Jokinen och nya spelare nästa säsong. Hoppas att vi får behålla Lyytinen om inte får in någpn som är minst lika bra som honom eller Rindell. Då räknar jag inte med Nässen för han är klar
Ge oss Modo! Rögle är sämsta motstånd. Örebro näst sämsta
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Längtar till Jokinen och nya spelare nästa säsong. Hoppas att vi får behålla Lyytinen om inte får in någpn som är minst lika bra som honom eller Rindell. Då räknar jag inte med Nässen för han är klar
Ge oss Modo! Rögle är sämsta motstånd. Örebro näst sämsta