Ja, det bästa vore ju att kunna gå för vinst samtidigt som Rögle gör sitt. Voilà - MoDo eller Örebro. Så kan Luleå och Rögle få slåss om den andra kvarten.
Oavsett om vi skulle vara chanslösa i en kvartsfinal ser jag naturligtvis helst att vi tar oss dit. I alla fall Växjö har vi ju visat oss kunna bemästra tidigare. Hade varit coolt att spela bort dem från SM-pokalen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer