Rytter: Ja, jag har läst tillräckligt mycket för att konstatera att våra skogsbolag skövlar och förstör våra skogar mm utan urskiljning. Naturligtvis med vår regerings goda minne. Så vi ska vara tysta som har SCA som sponsor. Finns en fin dokumentärserie, svtplay kanske, där man med förskräckelse kan följa skogbolagens skövling.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Finns en fin dokumentärserie, svtplay kanske, där man med förskräckelse kan följa skogbolagens skövling.