Lodin dominerar fullständigt! Med risk för att bli lynchad så skulle jag ändå gärna se honom i Timrå igen. Jokinen skulle spänna ögonen i honom och ryta: Perkele Viktor, nu söter du dig annars jävlar!!
pingvin: Det svåraste med en återkomst hit till Timrå är nog inte vad vi fans tycker utan hur en radda av de tunga namnen i laget skulle hantera det. Ingen bra känsla i det fallet där främst vår lilla ikon är välkänt motståndare till Lodin i laget
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer