{9829}: Välkomnas alldeles för lätt här inne. Walli gav kängor mot både Ante och klubben? Men det är det ingen som bryr sig om? Rivaliteten tynar bort år för år.
{10473}: Haha kritik mot klubben är en sak. Men nog vore det lite hyckleri av många härinne(mig inkluderat) Att ge Walli kritik för att han sågat Ante... 😂
Jag tycker det är jättebra, så många gånger jag saknat Alvarez denna säsong, men egentligen var det nog spelartypen jag saknade. Extra plus att han är högerskytt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer