1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2676633

Sv: Silly Season 2024-25
{10473}: Walli har ju bevisat i flera säsonger nu att han hör hemma i en tredje/fjärde. Han blev säkert en billigare och bättre lösning än Mieho, en lösning som gör att vi kan lägga mer pengar på andra värvningar. En säsong med lukten av nederlag i Övik stod han ut med, sen kom han krypande tillbaka.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
{297}: Precis. Jag förutsätter att Walli är en billig lösning.
Med tanke på att karriären inte tagit fart(offensivt sett)
I Modo. Så har han nog inte nått större val än att ta ett billigare kontrakt i SHL om han vill bli kvar där.

Annars är det HA som gäller om han vill ha en garanterad offensiv topp roll.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer