1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2676657

Sv: Silly Season 2024-25
{10473}: Emil kan mycket väl komma att centra en 3:e kedja? Oliver Johansson lär få testa högre upp i hiarkin.
Jag hänger med!

Sen skall det bli intressant att se hur Hartmann svarar upp på Jokinens typ av hockey. Jag har en känsla av att han är rätt träningsvillig och kanske kan ta nått steg oavsett sin ålder.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
Bakke Olsen nån som sett han i BIK?
Tycker han verkar vara en spännande talang. Stor högerskytt.

Sv: Silly Season 2024-25
{469}: Tror inte du hänger med. Om Emil går in som 3e center och Kapanen 2a center, vem tar plats i topp 6 som VINGE?

Dahlén - Lander - Hållander
Wedin - Kapanen - ?
Walli - Pettersson - Johansson
Lundmark - Värmhed/EA - Hartmann/Pääjärvi

Boyce

Någon av dom jag rabblar upp måste ju in i topp6

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer