En fundering… I dagens ST säger Kapanen att budgeten är slut för att behålla Hanzl. För några dagar sen sa Kapanen att truppen för nästa säsong är klar, han har bara en plats att fylla.
Har han fyllt den platsen nu eller har han lagt undan pengar till den spelaren?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I dagens ST säger Kapanen att budgeten är slut för att behålla Hanzl.
För några dagar sen sa Kapanen att truppen för nästa säsong är klar, han har bara en plats att fylla.
Har han fyllt den platsen nu eller har han lagt undan pengar till den spelaren?