1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2678649

Sv: Apropå nånting...
Lodin kunde alltså spelat i Timrå men går istället till en konkurrent för att ”nån” inte vill spela med honom.. så jävla dåligt

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
tekarn1968: "Lodin kunde alltså spelat i Timrå men går istället till en konkurrent för att ”nån” inte vill spela med honom.. så jävla dåligt"

1. Tror 95% av spelarna inte ville ha hit en odisciplinerad festsnortare. 2. Det är inte Jonte eller "Nån" som du kallar han som bestämmer själv. 3. Varför i hela helvetet skulle Timrå lägga pengar på en forward i dagsläget? (Eller inför säsongen med forwardsen man har)

4. Viktigaste punkten, Timrå GAV han en till chans, den brände han och swishade friskt för knark sommaren EFTER han bad om ursäkt i media. Om det inte var under säsong till och med.

Fan vad folk ska komma och vara så jävla efterkloka för att Lodin gör en bra säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer