Synct: Nej i det stora hela är det ju en ickefråga, vi fick in Hållander och sen var börsen snustorr. Vi fick ju dra in på hotellnatt för att ens ha råd med Joulevi nån månad, i en backsida som skrek efter nyförvärv.
Nu framöver ligger mer mitt fokus på att hoppas att Kapanen landar in nån mer back. 🙏
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu framöver ligger mer mitt fokus på att hoppas att Kapanen landar in nån mer back. 🙏