1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615004 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2678708

Sv: Apropå nånting...
{297}: "Lodin är inte god nog för Timrå men god nog för svensk hockeys mest professionella och mest framgångsrika klubb?"

Om du ska svara mig så svara på punkt 3 och 4 då, du svarar just inte på någonting.

Men ja, han har fått en chans av oss, och vi vet vad han går för utanför isen, det är väl ganska tydligt vad både spelare och sportchef tycker. Ska dom blunda för allt? Nu är folk efterkloka och arg igen för att Lodin gör en bra säsong.

När han svarade supportrar på instagram DMS och grät så skrattade folk här inne och ingen ville ha han, alla vart så glad att Hållander kom in istället. Nu är folk arg för att inte Lodin hamnade här helt plötsligt. Efterklok var ordet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jösses vad ni jiddrar härinne.
Kan säsongen dra igång snart?

Sv: Apropå nånting...
Synct: Nej i det stora hela är det ju en ickefråga, vi fick in Hållander och sen var börsen snustorr. Vi fick ju dra in på hotellnatt för att ens ha råd med Joulevi nån månad, i en backsida som skrek efter nyförvärv.

Nu framöver ligger mer mitt fokus på att hoppas att Kapanen landar in nån mer back. 🙏

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer