1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2679665

Sv: Apropå nånting...
{469}: Anledningen till att Walli gick till Modo och nu kommer ”hem” har fyra bokstäver. Det börjar på A och slutar på e.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Akne?

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Jo man tolkade ju mest att kritiken gällde Ante när Walli uttalade sig.

Med det sagt så är det också upp till bevis nuför Walli.
Likt flertal i laget som är i gruppen som ville "ha bort" Ante.
Kommande säsong så går det inte att köra ursäkten med att det var tränaren som var felet.

Dags att bevisa att man är värd lönen på kontot. Annars tycker jag man gott kan avstå sin löneförhöjning om man vill ha nån chans på att spetsa till laget, läs backsidan. Och kunna gå för nått guld nu när vi har chansen med alla hemvändare.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer