1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2679684

Sv: Apropå nånting...
För övrigt. Bygg ut de kommersiella ytorna i arenan snarast. Säg att 100 personer per match låter bli att handla i snitt 2 öl på grund av att man måste ha skohorn för att tränga sig in i pubarna och hörselkåpor för att inte få bli döv och avansen är 50 spänn per öl. Då tappar klubben 260 000 per säsong räknat på 26 hemmamatcher bara på missad ölförsäljning. Orimligt räkneexempel? Absolut inte orealistiskt enligt mig...

Agera!!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Greven: Pauserna bör förlängas med en kvart. Då hinner man med en bärs till. På en säsong blir det en slant.

Sv: Apropå nånting...
Greven: Skicka till föreningen som förslag

Sv: Apropå nånting...
Greven: tycker ståplats är i behov av en ombyggnad mest.
Ta bort dom 2 ingångarna där och gör en hel sektion där med ingång och bar i anslutning ovanför sen ett mindre övre etage med sittplatser

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer