mikenomad: Absolut ingen skam. Ändå pressade vi dom rejält i sista matchen. Det visar nånstans vår högstanivå denna säsong. Likväl aom vi visade vår lägstanivå i att släppa in så enkla mål och vara så mentalt små, men sen få slita nått kopiöst för att "ta betalt" åt andra hållet.
Kan Kapanen träffa rätt på nyförvärven och om Jokinen kan skruva till spelet. Så kan det absolut bli en rätt småmysig kommande säsong.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Likväl aom vi visade vår lägstanivå i att släppa in så enkla mål och vara så mentalt små, men sen få slita nått kopiöst för att "ta betalt" åt andra hållet.
Kan Kapanen träffa rätt på nyförvärven och om Jokinen kan skruva till spelet. Så kan det absolut bli en rätt småmysig kommande säsong.