Labban: Jag är en av dom och jag vidhåller, så som vi spelade hade vi åkt ut av både Örebro och Modo. Och hade vi åkt ut av Modo hade jag gett upp hockey för all framtid.
Rico01: Min poäng är att vi hade kunnat åkt ut mot Skellefteå istället om vi satsat mot 6e platsen. Hade inte varit så illa och med lite tur hade vi kunnat vinna någon match till och med. Allt blir ju spekulation men hellre en extra hemmamatch(för ekonomin) och förlora 4 raka än att åka ut redan i åttondel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer