1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2679878

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Man visste i stort sett att det var kört när vi fick Rögle i play-in. Var väl några enstaka galningar som ansåg det var bättre möta Rögle än Modo eller Örebro. Nä vi tappade allt i slutet av säsongen, främst pga att vi missade kvartsfinalplatsen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Labban: Jag är en av dom och jag vidhåller, så som vi spelade hade vi åkt ut av både Örebro och Modo. Och hade vi åkt ut av Modo hade jag gett upp hockey för all framtid.

Sv: Apropå nånting...
Labban: Vi hade säkert kunnat sprattla till och vunnit en play in. Men så ojämna och sköra vi var så hade vi torskat mot viljet lag vi än mött i en kvart. Plus en tränare som inte fick ut max av laget heller.

Det enda som är surt är ju att det hade varit bra ekonomiskt att få lite fler hemmamatcher i en kvart.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer