Dubbeld: önskar att jag skrivit snabbare. Oavsett de senaste tongångarna så tycker jag Lundin ska ha ett stort tack för att ha varit med och tagit oss från HA till mittenlag i SHL
OlliJanne: Absolut. Som jag också sagt förut. Man har ju hoppats in i det sista att Lundin skulle ta steget hos oss. Han var en stor bidragande anledning till att vi tog steget upp. Men i det skede vi är i som förening så var det dags att gå skilda vägar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer