Dubbeld: Tack för allt Albin! Kommer mest att minnas dina år i hockeyallsvenskan där du gjorde mycket poäng och att du är en mycket bra tekare.
Väntat att Albin försvinner. Nu är det stor chans att O. Kapanen kommer in. Om man sedan förlänger med EA eller tar in någon annan eller satsar på Värmhed blir spännande att se.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Väntat att Albin försvinner. Nu är det stor chans att O. Kapanen kommer in. Om man sedan förlänger med EA eller tar in någon annan eller satsar på Värmhed blir spännande att se.