1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2681325

Sv: Silly Season 2024-25
{10473}: Är verkligen Pettersson en bra center dock? Folk här inne verkar få det till att han är en uppgradering jämfört med Hanzl. Jag känner mig tveksam. Känns som en nödlösning och skulle hellre se någon beprövad center, gärna någon som kan gruffa lite typ som Lander.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
Labban: Han har väl spelat mer center under karriären än ytter? Spelade center i både Växjö och SAIK.

Sv: Silly Season 2024-25
Labban: Uppgradering på Hanzl vet jag inte. Men om man slår ut Emil.P och Oliver Kapanen mot Hanzl och Lundin.
Så skulle jag nog vilja säga att helhetslösningen kan bli bättre! Hanzl var ju inget fysiskt monster heller kanske.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...