Jåkkinen: Nej, men jag tror han kan komma att landa 30 pinnar i SHL i allafall. Produktionen Har väl ökat stadigt i Finland och i hans ålder så utvecklas han ju varje säsong.
Inte så att jag förväntar mig att han måste göra det i SHL. Men har bara en poaitiv känsla kring honom!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Inte så att jag förväntar mig att han måste göra det i SHL. Men har bara en poaitiv känsla kring honom!