Jåkkinen: "Bra det. Liiga är dock en sämre liga än SHL så vi får väl se om han lyckas producera lika mycket 😊"
Grabben är 20 bast, han kommer bara bli bättre och bättre, perfekt steg att gå till Timrå. Och bra att han dominerar i slutspelet, då kan Kapanens slippa eventuellt snack om nepotism. Är garanterat en spelare många SHL klubbar dragit i, relativt stor, ung, producerande rightare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...